Čas jsou peníze a v podnikání to platí dvojnásob. Proč se tedy okrádat o zisky tím, že se věnujete nudné administrativě? Na rozdíl od samotné náplně vašeho byznysu ji přece můžete delegovat na nás. Ať už podnikáte jako OSVČ nebo jste společníkem ve firmě, u nás se vám dostane komplexní administrativní podpory, se kterou vše půjde jako po másle.
Postaráme se o elektronická podání, čímž vám dlouhodobě ušetříme čas i starosti s vyplňováním a odesíláním formulářů. Ať už půjde o komunikaci s finančním či živnostenským úřadem, zdravotní pojišťovnou nebo ČSSZ, vždy je pro nás na prvním místě, aby všechny potřebné dokumenty byly podány řádně a včas.
Součástí naší nabídky služeb je také správa datové schránky, která zahrnuje včasné reagování i následnou archivaci přijatých zpráv. Díky tomu vám už neunikne žádný důležitý termín. Kromě toho se můžeme postarat o další důležité kroky, od založení firmy přes svolání valné hromady až po účetnictví a zpracování daní. Naše služby jsou flexibilní, takže se hravě přizpůsobí vašim konkrétním potřebám nehledě na to, zda hledáte jednorázovou pomoc nebo dlouhodobou spolupráci.