Služba

Registrace k DPH

od 2 999,- Kč

Připravíme dokumenty pro registraci k DPH, vyřídíme komunikaci s úřady a budeme sledovat stav žádosti.

Potřebujete se přihlásit k dani z přidané hodnoty (DPH), ale nevíte, jak na to? Obraťte se na náš tým odborníků! Díky bohatým zkušenostem a znalostem byrokratických postupů vám poskytneme profesionální podporu během celého procesu!

Blog

Registraci k DPH vyřídíme od A do Z

Vy tak budete vědět, že je vše v pořádku vyřízené, aniž byste museli trávit čas studiem celého procesu, vyplňováním formulářů a komunikací s finančním úřadem.

Postaráme se o přípravu všech nezbytných dokumentů pro registraci k DPH, a pokud by se objevily nějaké námitky či komplikace ze strany finančního úřadu, převezmeme odpovědnost za jejich vyřešení. Vy tak ušetříte čas a energii, kterou pak budete moci věnovat aspektům vašeho podnikání, které vám jdou nejlépe od ruky.

Připravíme pro vás formulář pro registraci k DPH a dáme dohromady potřebné podklady a přílohy. Navíc budeme pravidelně kontrolovat stav vaší žádosti a poskytneme vám odbornou asistenci v komunikaci s finančním úřadem.

Jaké jsou důvody registrace k DPH?

Nejčastěji se podnikatelé stávají plátci DPH po překročení zákonem stanoveného obratu za posledních 12 kalendářních měsíců, který je stanovený na 2 miliony korun. V takovém případě je nutné provést registraci do 15 dnů ode dne, kdy k překročení došlo.

Jestliže podnikatel tento termín nedodrží, musí provést zpětnou neboli pozdní registraci k DPH, která bude platit od data překročení obratu. Za celé toto období navíc musí zpětně podat řádná daňová přiznání.

U již registrovaných plátců je přes portál MOJE daně možné dohledat osvědčení o registraci k DPH a jejím řádném placení.

Někteří podnikatelé se už při založení firmy či živnosti, případně po nějaké době podnikání, rozhodnou pro dobrovolnou registraci k DPH. Nejčastěji to dělají kvůli finančních úsporám, které plynou z toho, že spolupracují primárně s jinými plátci DPH.

Jestliže je někdo vlastníkem několika společností, které jsou navzájem propojeny majetkovými, finančními či osobními vazbami, může provést skupinovou registraci k DPH, a tak významně ušetřit čas i starosti.

Jak probíhá podání žádosti a rozhodnutí o registraci k DPH?

Proces registrace k DPH začíná podáním žádosti o registraci. Ta má podobu formuláře, který je možné vyplnit jak online přes portál MOJE daně, tak i fyzicky na některé z poboček finančního úřadu.

V případě povinné registrace k DPH na základě překročení obratu většinou dostanete potvrzení o registraci k DPH do několika pracovních dnů od své žádosti.

U dobrovolných žádostí si může správce daně k registraci vyžádat specifické přílohy, jako jsou různé smlouvy, doklady, výpisy z účtu a další dokumenty. O tom, zda vaše žádost byla schválena, vám musí zaslat rozhodnutí nejpozději do 30 dnů.

Potřebujete vyřídit registraci k DPH? Nechte to na nás!

Naše služby jsou navrženy tak, aby vám poskytly kompletní podporu při registraci k DPH, ať už jste živnostník nebo velká firma. Pomůžeme vám pochopit výhody a nevýhody plátcovství DPH a podpoříme vás v rozhodnutí, které bude pro vaše podnikání nejlepší.