I. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vztah mezi společností Oficom Holding s.r.o. (dále jen „Poskytovatel“) a jejími zákazníky (dále jen „Zákazník“) při poskytování administrativních a právních služeb prostřednictvím webové stránky oficom.cz.

1.2. VOP se vztahují na veškeré služby nabízené na webových stránkách oficom.cz, včetně, ale nejen, zakládání firem, poskytování virtuálních sídel, odpovědného zástupce a dalších souvisejících administrativních služeb.

1.3. Odchylky od těchto VOP jsou možné pouze písemnou dohodou mezi Poskytovatelem a Zákazníkem.

1.4. Objednání služby u Poskytovatele znamená souhlas s VOP.

II. Objednávky a uzavření smlouvy

2.1. Objednávka služby je považována za uzavřenou v momentě jejího odeslání Zákazníkem prostřednictvím objednávkového formuláře na webu oficom.cz nebo jiné dohodnuté formy.

2.2. Poskytovatel potvrdí přijetí objednávky e-mailem, včetně detailů o plnění služby.

2.3. Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku, zejména v případě nesprávných údajů, podezření na podvodné jednání nebo jiných oprávněných důvodů.

III. Ceny a platby

3.1. Ceny služeb jsou uvedeny v českých korunách (CZK) a zahrnují DPH, pokud není uvedeno jinak.

3.2. Zákazník může platit následujícími způsoby:

  • Bankovním převodem
  • Platební kartou online
  • Jinými způsoby dle dohody s Poskytovatelem

3.3. U vybraných služeb je vyžadována záloha. Služba je poskytnuta až po připsání platby na účet Poskytovatele.

IV. Plnění služby

4.1. Poskytovatel zajistí poskytnutí služby dle podmínek dohodnutých se Zákazníkem.

4.2. V případě zpoždění bude Zákazník informován e-mailem nebo telefonicky.

V. Reklamace a odpovědnost

5.1. Poskytovatel odpovídá za plnění služby v souladu s objednávkou.

5.2. Reklamace lze podat písemně na adresu Poskytovatele nebo e-mailem na info@oficom.cz.

5.3. Reklamace bude vyřízena do 30 dní od jejího přijetí.

VI. Odstoupení od smlouvy

6.1. Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dní, pokud nebylo s plněním služby již započato.

6.2. V případě, že Poskytovatel již zahájil plnění služby (např. podáním návrhu do rejstříku), nelze odstoupení uplatnit.

6.3. Pro odstoupení je nutné vyplnit formulář na webu oficom.cz a zaslat jej Poskytovateli.

VII. Ochrana osobních údajů

7.1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje Zákazníka v souladu s platnými právními předpisy, zejémna Nařízením GDPR.

7.2. Osobní údaje jsou využívány pouze pro účely poskytování služeb a komunikace se Zákazníkem.

7.3. Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů na webu oficom.cz.

VIII. Závěrečná ustanovení

8.1. Veškeré spory vzniklé ze smluvního vztahu mezi Poskytovatelem a Zákazníkem budou řešeny dle právních předpisů ČR.

8.2. Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 1. 1. 2024 a nahrazují všechny předchozí verze.

8.3. Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoliv změnit tyto VOP. O změnách bude Zákazník informován na webu oficom.cz. Nové podmínky nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění.